Popis úpravy

Poznatky z více jak 80.000 námi provedených aplikací úprav řídících jednotek jsou takové, že úpravy nemají vliv na jejich vlastní spolehlivost ani na spolehlivost motorů a jejich příslušenství.

Úpravou jsme dosáhli zvýšení točivého momentu motoru v celém rozsahu využitelných otáček o 20 Nm s tím, že již od 2.500 ot./min. je k dispozici maximum 380 Nm a to prakticky až do 5.000 ot./min., maximálnímu výkon pak dosahuje 225 kW oproti 191 kW v sérii. Díky ploché křivce točivého momentu je zbytečné motor vytáčet více jak 5.500 ot./min. a řazením v tomto rozmezí otáček tak budete akcelerovat s nejmenší spotřebou (samozřejmě při použití ručního řazení převodovky DSG). Díky upraveným přechodovým stavům motoru řadí podstatně lépe i převodovka DSG. Jízda je tak plynulejší, komfortnější a samozřejmě bezpečnější. Spotřeba paliva se při shodném stylu jízdy sníží o průměrných 0,8 l/100 km, při plném využití potenciálu motoru se samozřejmě mírně zvýší.

Úpravu provádíme modifikací datových polí přímo v řídící jednotce motoru daného vozu, přičemž sériová data samozřejmě zálohujeme. V případě poruchy ŘJ přeneseme data do jiné, buď dodané zákazníkem, nebo do nové jednotky dodávané od nás. 

Škoda Superb II
3.6 FSI V6 191kW

Postup úpravy
Čas. náročnost
Cena úpravy

přeprogramování ECU*
4-5 hodin
20.812 Kč vč. DPH


Funkce imobilizéru montovaného v prvovýrobě zůstává zachována, kdo nevěří, nechť si nechá vyrobit klíč spínací skříňky bez čipu, resp. s čipem, ale bez přizpůsobení – motor po spuštění cca za 2 sekundy zhasne. Upravená řídící jednotka komunikuje s originální diagnostikou V.A.G, ATAL, V.A.S jako sériová, její úpravu lze odhalit prakticky jenom jízdní zkouškou, také emisní limity zůstávají beze změny.

Upozornění: U motorů s turbodmychadlem doporučujeme po vetší zátěži dochladit motor resp. turbodmychadlo pomalejší jízdou nebo cca 2 minutovým během motoru na volnoběh po zastavení vozidla! Tato doporučení platí i pro sériové provedení ŘJ. Předejdete tak poruše turbodmychadla (velká teplota a spotřeba oleje a následně zadření motoru).

* Úpravu řídící jednotky provádíme přímo na jednotce z Vašeho vozidla. Za přeprogramovanou řídící jednotku držíme záruku dva roky na HW a pět let na její SW.


Diagram průběhu naměřených hodnot

 


Tabulka hodnot výkonu a točivého momentu

ot./min. výkon (kW) točivý moment (N.m)
série po úpravě série po úpravě
2.000 38.0 42.5 181.5 203.0
2.500 94.2 95.5 360.0 365.0
3.000 113.1 119.4 360.0 380.0
3.500 131.9 139.3 360.0 380.0
4.000 150.7 159.2 360.0 380.0
4.500 170.0 179.0 360.0 380.0
5.000 188.5 198.0 360.0 380.0
5.500 190.4 214.0 330.6 371.0
6.000 191.0 225.0 304.0 358.0
6.500 190.0 225.0 279.1 330.6
7.000 168.0 220.0 229.2 300.0
 
 

Mám zájem o úpravu řídící jednotky!

 

 

Kontakt

CIMBU Autosport
Sukorady u Ml. Boleslavi 103
294 06 Březno

tel. 326 397 184
gsm: 601 280 786
e-mail: info@cimbu.cz

Média

GPS

N50° 25,527' E15° 01,485’

skrýt mapu