Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.comJavascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.comJavascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
ČESKY   |   SLOVENSKY   |   ENGLISH   |   MAGYARUL   |   POLSKI
PŘEČTĚTE SI..

Jak zachránit řidící jednotku po výměně vadného DPF filtru?

Při řešení diagnostického problému vozu Škoda Octavia II 2,0 TDI CR 103 kW, DSG, 2WD jsme narazili na fakt, že pokud řidič ignoruje výzvu z přístrojové desky, že nastala porucha managmentu motoru, která má za následek špatnou funkci DPF filtru – vzniká například častým selháním čidla teploty výfukových plynů před turbodmychadlem či chybou čidla diferenciálních tlaků výfukových plynů – dojde k takovému zanesení DPF filtru, že ho nelze již zregenerovat. Po jeho vyčištění či výměně za nový však řídící jednotka motoru hlásí „ vadný DPF filtr“ dále, běžný servis ji musí vyměnit. Vzhledem k tomu, že naše firma zálohuje celé sériové datové stavy ( nelze je získat přes OBD zásuvku ), přehrajeme „vadnou“ jednotku motoru tak, že je z ní nová a tak se chybového hlášení zbavíme. Naši zákazníci tak mají výhodu, jim provedeme konverzi dat zdarma v rámci naší pětileté záruky na SW, majitelé sériových vozů, či těch upravených u konkurence budou muset zaplatit zhruba polovinu částky nové řídící jednotky, stále však ještě hodně ušetří.